play phone device-mobile location2 search plus dash down_arrow cross chevron-down chevron-up chevron-left calendar device-camera

Customer reviews of TM Car Sales Ltd

At TM Car Sales Ltd we pride ourselves on the great service we provide to all of our customers. We understand that buying a car can be a daunting prospect, so we strive to make the buying process as simple and hassle-free as possible.

But don't just take our word for it, see what some of our customers have to say about us...

Write a review

TM Car Sales Ltd

TM Car Sales Ltd
5
4.8

Based on 195 customer reviews

Powered by


  • 5

    By cosimino hunter on 26 June 2022 | Verified purchase

    Brilliant experience here , very friendly and helpful.


  • 5

    Great experience, professional, nice selection of cars

    By GARY HEALY on 23 June 2022 | Verified purchase

    Had a great experience buying from TM Motors. Very happy with my new purchase. Smooth and stress free experience. Would recommend this dealer.


  • 5

    By FARUK MIAH on 21 June 2022 | Verified purchase

    Best dealer ever jon is a diamond a true gentalmen kind soul 100 % assistance


  • 5

    9 months after sale engine destroyed.

    By Mazim Garachka on 18 June 2022 | Verified purchase

    Car was sold with a serious fault, heavy oil consumption. BMW 1 series which unfortunately took 9 months and an engine failure to discover there was a fault with the car all along. When car broke down the recovery took it to the nearest garage which found out that there was 0.5 liters of oil causing the timing chain to snap with catastrophic results. The digital oil sensor was always showing full suspiciously and never warned of any topping up required. The car only covered 5000 miles since purchase and dealers preparation process (including oil change, brake pads). Since heavy oil consumption wouldn’t develop over 5000 miles and 9 months it is believed that this fault was pre existing and simply masked with an oil change which didn’t even last 9 months before being down all the way to 0.5 Liters which is abnormal and backed by mechanic report who inspected and rebuilt the engine. Dealer wouldn’t even contribute a goodwill £100 towards the repair bill stating that the car only had 3 months warranty and won’t have to contribute any amount towards this repair/incident.This contradicts my belief that the car had pre existing fault. Be ware when buying cars from here, I would recommend taking them to a third party health check after purchase since their checks or preparation process is not good enough.

    Reply from TM Car Sales Ltd on 25/06/22

    We are very sorry to hear that your car has developed a serious fault 9 months after your purchase from us and understand you are upset about this. We spoke to you a few days ago with regards to this and explained to you that your warranty expired half a year ago and that you should have contacted us when your car broke down and we may have been able to help with regards to repairing your car at our own garage at a reduced cost to you as you are one of our customers. Unfortunately we cannot contribute or authorise any form of refund without prior inspection or authorisation from us after any work has been carried out, especially when your car was so far out of warranty Kind regards TM Car Sales


  • 5

    By Anonymous on 09 June 2022 | Verified purchase

    Great service , couldn’t have been more helpful


  • 5

    Great service

    By Anonymous on 07 May 2022 | Verified purchase

    Friendly no pressure sales. Brought a fantastic car at a good price. Would recommend buying a car from them.


  • 5

    Professional and friendly service

    By glynn wain on 29 April 2022 | Verified purchase

    Very professional and friendly service. Jon made sure I was informed at every step ot the way, gave a full MOT and made sure the car was cleaned again in preparation for me driving it. Very pleased.


  • 5

    Excellent Used Cars

    By JAMES LEE on 23 March 2022 | Verified purchase

    Absolute pleasure to deal with Jon, kept me up to date through out the process and really made it easy. Car was spotless when I picked it up. Would definitely recommend


  • 5

    Great Service

    By Anonymous on 04 March 2022 | Verified purchase

    Absolute pleasure to deal with, Jon left me to look over the car with no pressure and ready to answer any questions. Took a short test drive and the deal was done. Two days later at my preferred collection date and time I took the car away no bother. Highly recommend.


  • 5

    Excellent service

    By RICHARD GOODMAN on 03 March 2022 | Verified purchase

    Superb car exactly as advertised. Jon and his team are nice people and obviously work hard to do the job right. They also serve a great cup of coffee


‹ Prev Next ›